Avoin työpaikka: haemme lähihoitajia Rovaniemelle

Caritas on oululainen sosiaali- ja terveysalan palveluntarjoaja ja diakoniasäätiö. Toimimme vanhusten ja vammaisten hyvän elämän puolesta Pohjois-Suomessa. Olemme jo kahdenkymmenen vuoden ajan toimineet tukea ja apua tarvitsevien ihmisten hyväksi. Tarjoamme monipuolisia asumispalveluja, kotihoitoa sekä sairaalapalveluja. Yhteisötoimintamme edistää asiakkaidemme aktiivista toimijuutta ja osallisuutta yhteiskunnassa. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä.

Meille on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki, joka kertoo toimintamme vastuullisuudesta. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaistamme suosittelee meitä!

Toimintamme kasvaessa haemme Caritas Rovaniemelle LÄHIHOITAJIA vammaistyöhön (2 tehtävää)

Asiakkaamme ovat pääasiassa kehitysvammaisia ja neurologisesti vammaisia henkilöitä. He asuvat omassa asunnossaan, ja tarjoamme heille yksilölliset asumispalvelut kotiin sekä apua kodin ulkopuolella. Talossa on runsaasti yhteistä tilaa asukkaiden monipuoliseen yhteisölliseen toimintaan. Tuemme asukkaitamme elämään oman näköistä elämää heidän itsemääräämisoikeuttaan kunnioittaen.

Arvostamme aiempaa kokemusta vammaistyöstä, joustavuutta sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan. Työtä on tarjolla kaksi- ja kolmivuorotyönä. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen.

Hakuaikaa on 16.8.2020 asti. Täytä sähköinen hakemus tästä. (Huomioithan kuitenkin, että haastatteluita järjestetään jo hakuaikana ja paikat voidaan täyttää sopivien hakijoiden löydyttyä.)

Lisätiedot:

Palveluesimies Saimi Vilmi p. 045 675 9329 ma-pe klo 12-14 välillä