Avoin työpaikka: Haemme laitoshuoltajaa Ouluun

Caritas on oululainen sosiaali- ja terveysalan palveluntarjoaja ja diakoniasäätiö. Toimimme vanhusten ja vammaisten hyvän elämän puolesta Pohjois-Suomessa. Olemme jo kahdenkymmenen vuoden ajan toimineet tukea ja apua tarvitsevien ihmisten hyväksi. Tarjoamme monipuolisia asumispalveluja, kotihoitoa sekä sairaalapalveluja. Yhteisötoimintamme edistää asiakkaidemme aktiivista toimijuutta ja osallisuutta yhteiskunnassa. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Meille on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki, joka kertoo toimintamme vastuullisuudesta. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaistamme suosittelee meitä!

Siivouspalvelujemme kysynnän kasvaessa haemme laitoshuoltajaa vakituiseen työsuhteeseen.

Tarjoamme monipuolisia siivouspalveluja asiakkaidemme kodeissa ja Caritaksen palveluyksiköissä. Meillä siivoojat näkyvät arjessa ja ovat tärkeä osa Caritas Yhteisöä.  Asiakkaamme ovat pääasiassa ikäihmisiä ja vammaisia, mikä tuo työhön myös sosiaalisen ulottuvuuden. Monelle oma siivooja tulee tutuksi viikoittaisilla käynneillä ja samalla vaihdetaan kuulumiset.

Hakemallamme henkilöllä on puhdistusalan koulutus, siivoustyön kokemusta ja hyvät asiakaspalvelutaidot. Ajokortti on eduksi. Tarjoamme vaihtelevaa ja itsenäistä työtä, sekä hyvät laitteet ja välineet työn tekemisen tueksi. Tarjoamme mahdollisuuden koulutuksiin, aktiivista virkistystoimintaa ja henkilöstöetuja. Meillä tehdään työtä hyvässä tiimihengessä.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työ on päivätyötä. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Työ alkaa 17.8. tai sopimuksen mukaan.

Hakeminen: Hae tehtävää 9.8. mennessä sähköisellä hakulomakkeella. Hae tehtävää tästä.

Lisätietoja tehtävästä antaa: Siivousesimies Soile Hirvonen-Katiska, puh. 045 636 5160

Lue lisää siivouspalveluistamme

Artikkeli: Siivouspalvelut vahvasti omissa käsissä