Avoin työpaikka: haemme päivätoiminnan ohjaajaa sijaisuuteen

Caritas on oululainen sosiaali- ja terveysalan palveluntarjoaja ja diakoniasäätiö. Toimimme vanhusten ja vammaisten hyvän elämän puolesta Pohjois-Suomessa. Olemme jo kahdenkymmenen vuoden ajan toimineet tukea ja apua tarvitsevien ihmisten hyväksi. Tarjoamme monipuolisia asumispalveluja, kotihoitoa sekä sairaalapalveluja. Yhteisötoimintamme edistää asiakkaidemme aktiivista toimijuutta ja osallisuutta yhteiskunnassa. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä.

Meille on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki, joka kertoo toimintamme vastuullisuudesta. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaistamme suosittelee meitä!

Haemme PÄIVÄTOIMINNAN OHJAAJAA sijaisuuteen

Haemme Oulusalossa sijaitsevaan Caritas Nestoriin päivätoiminnan ohjaajan sijaista määräaikaiseen työsuhteeseen. Oulunsalossa sijaitseva Caritas Nestori on ympärivuorokautista tehostettua asumispalvelua tarjoava aikuisneurologinen yksikkö. Päivätoiminnan ohjaaja vastaa asukkaille suunnatun päivätoiminnan tavoitteellisesta suunnittelusta ja toteutuksesta yhdessä muun henkilöstön kanssa. Tehtävään kuuluu myös osallistuminen talon arkiaskareisiin ja hoitotyöhön.

Tehtävän koulutusvaatimuksena on tehtävään soveltuva AMK-tutkinto (esim. sosionomi AMK tai toimintaterapeutti AMK). Arvostamme vahvaa ammatillista näkemystä ja kehittävää työotetta, sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja. Kokemus neurologisesta asiakastyöstä katsotaan eduksi.

Työsuhde on määräaikainen 16.12.2020 asti ja työ alkaa mahdollisimman pian. Työ on pääsääntöisesti päivätyötä. Tehtävässä noudatettava koeaika ja palkkaus ovat yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukaisia. Lääkärintodistus soveltuvuudesta on esitettävä ennen työtehtävän vastaanottamista ja hakijan on oltava rekisteröityneenä Suosikkiin.

Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakemus 24.5.2020 mennessä. Siirry hakemukseen tästä.
Haastattelemme hakijoita jo hakuajalla.

Tiedustelut:
Palveluesimies Johanna Venninen, 050 370 7214, johanna.venninen@caritaslaiset.fi

Lue lisää yksiköstä: Caritas Nestori, Pappilantie 5, Oulunsalo