Avoin työpaikka: Haemme sosionomia Ouluun

Caritas on oululainen sosiaali- ja terveysalan palveluntarjoaja ja diakoniasäätiö. Toimimme vanhusten ja vammaisten hyvän elämän puolesta Pohjois-Suomessa. Olemme jo kahdenkymmenen vuoden ajan toimineet tukea ja apua tarvitsevien ihmisten hyväksi. Tarjoamme monipuolisia asumispalveluja, kotihoitoa sekä sairaalapalveluja. Yhteisötoimintamme edistää asiakkaidemme aktiivista toimijuutta ja osallisuutta yhteiskunnassa. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä.

Meille on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki, joka kertoo toimintamme vastuullisuudesta. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaistamme suosittelee meitä!

Toimintamme laajentuessa HAEMME SOSIONOMIA toistaiseksi voimassa olevaan tehtävään Caritas Kompassin toiminnalliseen kokonaisuuteen.

Caritas Kompassi (Laivatori 1, Jääli) on kehitysvammaisten asumispalveluyksikkö, jonka yhteydessä toimii lasten ja aikuisten lyhytaikaishoidon yksikkö. Toteutamme asiakkaiden tarvitsemat yksilölliset palvelut ja tarjoamme tukea myös omiin vapaa-ajan harrastuksiin osallistumisessa sekä virkistävää yhteistä toimintaa. Tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä jokaisen asiakkaamme avuntarpeeseen vastaten. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien.

Toistaiseksi voimassa olevan tehtävän koulutusvaatimuksena on sosionomin tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Työ on kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Toivomme, että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan, koeaika on 6 kuukautta. Tehtävään valitun on toimitettava lääkärintodistus terveydentilastaan sekä esitettävä nähtäväksi lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain (504/2002) mukainen rikosrekisteriote.

Hakeminen: Täytä sähköinen hakemus 16.08.2020 mennessä

Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla ja täytämme tehtävän, kun sopiva työntekijä löytyy.

Lisätietoja tehtävästä antavat:

Elina Ahvenlampi, Caritas Kompassin palveluesimies, p. 050 406 5041, sähköposti: elina.ahvenlampi@caritaslaiset.fi

Hanna-Riikka Pöppönen, henkilöstökoordinaattori, p. 040 354 9850 sähköposti: hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi