Haemme sosiaali- ja terveysalan ammattilaisia sijaisuuksiin ja keikkatyöhön

Poikkeuksellisen koronavirustilanteen vuoksi varaudumme siihen, että työvoiman tarve on tavallista suurempi kevään aikana.

HAEMME SOSIAALI- JA TERVEYSALAN AMMATTILAISIA sijaisuuksiin ja keikkatyöhön Caritakseen vanhusten- ja vammaisten asumispalveluihin.

Jos sinulla on alan koulutus ja olet esimerkiksi lomautettuna työstäsi, ota yhteyttä niin katsotaan, voisimmeko tarjota sinulle sopivaa työtä. Perehdytämme sinut tehtävään ja saat työhösi tiimin tuen.

Mikäli olet innostunut työskentelemään meillä, täytä hakemus Sijaiset.fi -järjestelmässä

Saat järjestelmän kautta haastattelukutsun, jonka jälkeen voit varata itsellesi sopivan haastatteluajan. Käsittelemme hakemuksesi arkipäivisin kahden päivän sisällä.

Asiakkaamme ovat muistisairaita tai liikuntarajoitteisia ikäihmisiä, moni- ja liikuntavammaisia henkilöitä, sekä neurologisesti sairaita ja vammautuneita henkilöitä. Asumisvaihtoehdot vaihtelevat yhteisöllisestä ja kodinomaisesta palvelukotiasumisesta omiin esteettömiin asuntoihin. Toteutamme kaikkiin asumiskohteisiimme asiakkaiden tarvitsemat yksilölliset palvelut. Tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä jokaisen asiakkaamme avuntarpeeseen vastaten. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien.

Lisätietoja antaa:

Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen 040 354 9850 hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi