Kotiin annettavien palvelujemme asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa

Asiakastyytyväisyyskyselyt antavat meille tärkeää tietoa palveluistamme sekä toimivat kehittämisen lähtökohtana. On myös palkitsevaa saada asiakkailta ja omaisilta positiivista palautetta se merkitsee hoitotyötä tekeville paljon.

Toteutimme lokakuussa asiakastyytyväisyyskyselyn Caritaksen kotihoidon sekä siivouspalveluiden asiakkaille. Kyselyihin vastasi yhteensä 174 asiakastamme tai heidän omaistaan.

Kyselyissä saimme erityisen hyvää palautetta henkilökuntamme ystävällisyydestä sekä kyvystä kohdata asiakas kiireettömästi. Palvelumme koetaan luotettavaksi ja työntekijämme ammattitaitoisiksi. Siivouspalveluidemme työntekijöiden huolellinen työnjälki sai myös paljon hyvää palautetta.

Pyysimme kyselyn lopussa vastaajia arvioimaan palveluamme myös numeroarvosanalla. Asiakkailtamme saamamme arviot kertovat korkeasta asiakastyytyväisyydestä.

Kotihoitomme sai asiakkailta arvosanan 9,1/10.

Otteita kotihoidon asiakaskyselyn vapaasta palautteesta:

•  ”Luotan täysin ammattitaitoiseen Caritaksen henkilökuntaan. En voisi parempaa hoitoa äidilleni toivoa. Kiitos.”
  •  ”Kiitos hyvästä ja ystävällisestä palvelusta.”
  • ”Minä oon kyllä saanut apua sillon kun tarviin ja on tultu aika nopeasti kun oon soittanut.”
  • ”Minusta on pidetty huolta!”
  • ”Jos henkilökunnalla on kiirettä, se ei onneksi arjessa näy.”

Siivouspalvelumme sai asiakkailta arvosanan 9,2/10.

Otteita siivouspalveluiden asiakaskyselyn vapaasta palautteesta:

• “Kaikki sovittu on pitänyt paikkansa.”
  • “Hyvää jälkeä jää – hanat kiiltää.”
  • “Talon “oma väki” tuntuu turvalliselta. Kaikki sujunut kohtuullisen
    jouhevasti.”
  • “Olen täysin tyytyväinen.”
  • “Työnjälki kiitettävää. Palvelu ystävällistä. Kiitos.”
  • “Siivoojien ystävällisyys! Aina hymy huulilla, kirkastuu samalla
    päiväkin, kun näkee tytöt touhuissaan.”

Kiitos kuuluu työntekijöillemme

Caritaksen kotihoidon palvelupäällikkö Outi Kaiponen ja siivouspalveluiden palveluesimies Soile Hirvonen ovat iloisia hyvästä asiakaspalautteesta.

Tällaisena korona-aikana tulos on erinomainen. Olemme pyrkineet tekemään asiakkaidemme arjesta mahdollisimman mukavaa myös poikkeusaikoina. Kyselyn vastauksissa ei noussut esiin erityisiä huolenaiheita ja kehittämiskohteet olemme käsitelleet yhdessä tiimeissämme. Asiakaskyselyn tulosten perusteella olemme onnistuneet asiakkaidemme palvelutarpeeseen vastaamisessa. Kiitos hyvin tehdystä työstä kuuluu ennen kaikkea osaaville työntekijöillemme. Tärkeä yhteinen tavoitteemme on myös jatkossa säilyttää tämä taso”, Outi ja Soile painottavat.