Tarjoamme kesätyötä koululaisille kesätyösetelillä

Nuori! Tule meille kesätöihin Oulun kaupungin kesätyösetelillä

Caritas palkkaa taas tulevana kesänä kymmeniä nuoria kesätyösetelillä. Työtä on tarjolla vanhusten ja vammaisten asumispalveluyksiköissä eri puolilla Oulua ja Kempeleessä. Meille voit hakea töihin sähköisellä hakulomakkeella, johon voit halutessasi merkitä sen toimintayksikön, johon haluaisivat kesätöihin.

Kesätyösetelin voi saada 15-17-vuotias oululainen kesätyöllistämistä varten. Saadakseen setelin nuoren tulee olla syntynyt 1.5.2002-30.4.2005 välisenä aikana. Maksamme sinulle 360 euron bruttopalkan, työaika on kaksi viikkoa (30 tuntia viikossa) tai 60 tuntia kesäkauden aikana.

Meillä pääset tutustumaan työhön sosiaalipalvelualalla vanhus- ja vammaistyön näkökulmasta. Saat arvokasta työkokemusta ihmisläheisestä ja merkityksellisestä työstä ja pääset oppimaan työelämän taitoja. Olet työssäsi apuna esimerkiksi palvelukotiemme arkiaskareissa, vietät päivittäin yhteistä aikaa asukkaiden kanssa seurustellen ja avustat ulkoilussa. Luonteeltasi olet avoin ja reipas, tartut rohkeasti toimeen ja haluat oppia uusia asioita.

Kesätyösetelipaikkoja voi hakea 30.4.2020 asti. Kerro hakemuksessasi lyhyesti isestäsi, kiinnostuksen kohteistasi ja miksi haluaisit juuri Caritakseen kesätöihin. Olemme yhteydessä hakijoihin jo hakuajalla, joten toimi nopeasti.

Hae kesätyösetelityötä tästä

Voit tutustua eri asumisyksikköihimme täällä

Lisätiedot kesätyösetelistä Oulun kaupungin sivuilta

Töissä Caritaksessa -videot