Haemme oppisopimusopiskelijoita vanhus- ja vammaistyöhön yhteistyössä SDO:n kanssa

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille erimuotoisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 87 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä! Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Suomen Diakoniaopisto Oy:n perustaneita säätiöitä yhdistää kristilliseen lähimmäisenrakkauteen perustuva yhteinen arvopohja, jota myös oppilaitoksen toiminta ohjaa. SDO kouluttaa osaajia terveys- ja hyvinvointialoille sekä palvelualoille. Koulutus- ja palvelutoimintamme on avoinna kaikille, uskonnollisesta tai kulttuuritaustasta riippumatta. Järjestämme myös valmentavaa koulutusta sekä palveluita maahanmuuttajien kotoutumiseen. Tarjoamme ammatillista lisäkoulutusta työelämässä jo oleville ammattilaisille.  SDO:ssa opiskelee vuosittain noin 3000 opiskelijaa. Henkilöstön määrä on noin 220.

Caritas Palvelut Oy hakee yhteistyössä SDO:n kanssa OPPISOPIMUSOPISKELIJOITA vanhus- ja vammaispalveluihin

Sosiaali- ja terveysalan opintoihin kuuluva työpaikalla tapahtuva oppiminen oman alan toimintaympäristössä on merkittävä osa opintoja ja kehittää ammattitaitoa. Caritas haluaa olla mukana toteuttamassa laadukkaita jaksoja opiskelijoille sekä kehittämässä alaa yhteistyössä opiskelijoiden ja oppilaitosten kanssa. Tarjoamme sinulle monipuolisen, vaihtelevan oppimisympäristön ja haastavia oppimiskokemuksia eri palvelualueillamme. Meillä voit tutustua niin ikäihmisten palveluasumiseen, vammaispalveluihin, kotihoitoon kuin sairaalaankin.

Meillä voit suorittaa esimerkiksi lähihoitajan tutkinnon loppuun oppisopimuksella. Edellytyksenä on, että opinnoistasi on suoritettu 2/3. Osaamisaloista meillä on tarjolla Ikääntyvien hoidon ja kuntoutumisen osaamisala TAI Vammaistyön osaamisala.

Oppisopimuksen aikana tehtävästä työstä maksamme sinulle palkkaa ja saat ison talon edut. Oppisopimuskoulutuksen avulla pääset nopeasti kiinni työelämään ja kartutat samalla arvokasta työkokemusta jo opiskellessasi. Mahdollistamme oppisopimuksen myös jo tutkinnon omaaville lähihoitajille niissä tilanteissa, joissa opiskelija haluaa vaihtaa osaamisalan ja kerryttää ammattitaitoaan. Opinnot voi aloittaa joustavasti oman henkilökohtaisen suunnitelman mukaan.

Oppisopimusopiskelijan tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin. Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Oppisopimusopiskelijat tekevät pääsääntöisesti kaksivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Oppisopimussuhde alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Hakuaikaa on 21.3.2021 asti: Täytä sähköinen hakemus tästä.

Lisätietoja oppisopimuksesta antavat:

Caritas Palvelut Oy: Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, puh. 040 354 9850, hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi

Suomen Diakoniaopisto: Asiakkuuspäällikkö Sari Heinikoski, puh. 050 312 5656, sari.heinikoski@sdo.fi