Oulun kaupungin korona­ra­joi­tukset ja -suositukset jatkuvat 1.2.2021 saakka

Jatkamme rajoituksia ja suosituksia myös Caritaksessa 1.2. saakka. Tauolla ovat kuntosalin yleisövuorot sekä yleiset sauna- ja uintivuorot (Caritas-Koti). Vapaaehtoisten vetämät ryhmät ja yhteisötoiminta on edelleen toimintatauolla.

Lounasravintoloidemme asiakaspaikoista on käytössä 75 %. Lounasravintolamme ovat avoinna vain asukkaille ja henkilökunnalle (Caritas-kylä, Caritas Matriiti, Caritas Rovaniemi) 1.2. asti. Näin pyrimme minimoimaan ulkopuolisten vieraiden määrän palvelutaloissamme ja turvaamaan asukkaiden turvallisen asioinnin palveluissamme.

Vierailut asumisyksiköissämme ja sairaalassa

Vierailuja tulee mahdollisuuksien mukaan välttää 1.2. asti Caritaksen asumispalveluyksiköissä. Mikäli vierailu on välttämätön, tulee vierailusta sopia etukäteen asumisyksikön henkilökunnan kanssa soittamalla yksikköön. Vierailulla on käytettävä maskia ja vierailun aikana saa oleskella vain asukkaan/potilaan huoneessa.

Caritas Sairaalassa on tällä hetkellä vierailukielto. Tapauskohtaista harkintaa voidaan tehdä (esimerkiksi saattohoito). Sairaalan henkilökunnan tavoitatte tiedusteluja varten numerosta 08 522 5450.

Myös vierailuja palvelutaloissamme asuvien luona tulee mahdollisuuksien mukaan välttää 1.2. asti.

Haluamme olla mukana rajoittamassa koronan leviämistä noudattamalla suosituksia toiminnassamme. Kiitos, kun teet yhteistyötä kanssamme!