Tule meille tekemään joulun ajan sijaisuuksia

Sote-alan osaaja, tule jouluksi töihin Caritakselle!

Etsimme tekijöitä eripituisiin määräaikaisiin työsuhteisiin asumispalveluihimme Ouluun ja Rovaniemelle marraskuun puolesta välistä aina tammikuulle asti. Voit olla opintojesi loppuvaiheessa tai jo kaiken nähnyt konkari. Pääasia on, että haluat olla mukana luomassa asiakkaillemme lämmintä, hyvän joulun tunnelmaa.

Niin kuin muutkin juhlat, myös joulunaika näkyy arjessamme. Joulun ajan tunnelmointiin yksiköissämme kuuluvat perinteiset jouluvalmistelut: leivonta, joulun tuoksut, joululaulut, koristelut ja tietysti rento yhdessäolo.

Asumispalvelujemme asiakkaat ovat muistisairaita tai liikuntarajoitteisia ikäihmisiä, moni- ja liikuntavammaisia henkilöitä sekä neurologisesti sairaita ja vammautuneita henkilöitä. Asumisvaihtoehdot vaihtelevat yhteisöllisestä ja kodinomaisesta palvelukotiasumisesta omiin esteettömiin asuntoihin. Toteutamme kaikkiin asumiskohteisiimme asiakkaiden tarvitsemat yksilölliset palvelut. Tarjoamme tukea myös omiin vapaa-ajan harrastuksiin osallistumisessa ja virkistävää yhteistä toimintaa. Tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä jokaisen asiakkaamme avuntarpeiden mukaan.

Haemme yksiköihimme sairaanhoitajia, lähihoitajia tai muita sote-alan ammattilaisia soveltuvalla tutkinnolla. Tehtävässäsi teet työtä ihmisenä ihmiselle: työskentelet asukkaidemme rinnalla ja autat heitä elämään omannäköistä arkea. Teemme töitä yhdessä, yhteen hiileen puhaltaen. Caritaksen viimeisimmän henkilöstökyselyn tulokset kertovat; meillä saat tukea niin työkavereilta kuin esihenkilöltäsi!

Tarjoamme sinulle

• hyvän perehdytyksen tehtävääsi
  • mahdollisuuden henkilökohtaisiin pikapalkintoihin
  • työterveyshuollon ja kattavan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen

Odotamme sinulta

• Lähihoitajan tutkintoa tai sote-alan amk-tutkintoa, esim. sairaanhoitaja, ja Valvira-rekisteröintiä – vaihtoehtoisesti voit olla sote-alan opiskelija, jolla on 2/3 opinnoista suoritettuna
  • kiinnostusta hoitotyötä kohtaan ikäihmisten tai/ja vammaisten parissa
  • valmiutta kolmivuorotyöhön
  • iloista joulumieltä!

Kyllä, haluan jouluksi töihin Caritakselle!

Hienoa, haluamme kuulla sinusta lisää! Toimi nopeasti – rekrytoimme jo hakuaikana. Työ sijoittuu 22.11.2021-02.01.2022 väliselle ajanjaksolle ja työsuhde on määräaikainen, mutta halutessasi voit jatkaa työskentelyä kanssamme pidempäänkin! Siirry rekrytointisivustollemme tästä ja hae

Jäikö jokin askarruttamaan tai haluaisitko kuulla lisää yksiköistämme?
Lisätietoja antaa henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi, 040 354 9850