Uusi työpaikkasivustomme avattu

Diakonissalaitoksen uusi työpaikkasivusto on avattu – kaikki työpaikat yhdessä paikassa

Diakonissalaitoksen ja siihen kuuluvien Rinnekodin, Diakonissalaitoksen Hoivan ja Caritas Palveluiden työpaikat on nyt koottu uudelle rekrytointisivustolle rekrytointi.hdl.fi.

Tarjoamme avoimia työpaikkoja erityisesti sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille ympäri Suomen. Henkilökuntamme koostuu eri alojen osaajista ja asiantuntijoista. Meillä työskentelee muun muassa lähihoitajia, sairaanhoitajia, sosionomeja, lääkäreitä, valmentajia ja terapeutteja. Haluamme olla alan rohkein työpaikka ihmisille, jotka ottavat ammattitaidon ohella sydämensä mukaan töihin. Meillä jokainen tekee työtä ihmisarvon puolesta, #sydänmukana.

Uusi työpaikkasivustomme on hakijaystävällinen, helppokäyttöinen ja mobiilioptimoitu. Työnhakija voi nyt nähdä yhdestä paikasta kaikki Diakonissalaitoksella avoinna olevat työpaikat, ja rajata hakuja esimerkiksi tehtäväkohtaisesti tai maantieteellisesti. Sivustolla on mahdollisuus myös verkostoitua kanssamme eli jättää meille avoin hakemus tai aktivoida työpaikkavahti. Verkostoitumalla hakija saa aina ensimmäisten joukossa tiedon avautuneista työpaikoista itseään kiinnostavissa tehtävissä“, kertoo rekrytointipäällikkö Ulpu Tiittanen.

Sivustolla pääset tutustumaan tarkemmin työmahdollisuuksiimme, katsomaan avoimia työpaikkoja sekä verkostoitumaan. Tervetuloa meille töihin! Tässä linkki Caritaksen työpaikkoihin.

Keikkatyö Onviren kautta

Hankimme sijaiset yksiköihin Onviren kautta, kun sijaisuuden kesto on alle 14 vuorokautta. Haluatko tehdä keikkatöitä, mutta et vielä ole Onviren keikkalainen? Rekisteröidy palveluun www.onvire.fi ja soita sen jälkeen puh. 045 7881 8709.

Pidempiin määräaikaisiin sijaisuuksiin rekrytoimme osaajia edelleen itse.