Kaikkien Kesäfestari Oulun Kuusisaaressa 8.6. – Caritas Palvelut mukana menossa

Kaikkien Kesäfestari – kesän iloisin ilmais­ta­pahtuma järjestetään Oulun Kuusisaaressa 8.6.2022.

Keskiviikkona 8.6. juhlitaan, kun koko kesän iloisin tapahtuma, Kaikkien Kesäfestari, kutsuu viettämään kesäpäivää Kuusisaareen. Maksuton ja päihteetön koko perheen festari tarjoilee musiikillista ohjelmaa ja tapahtumassa lavalle nousee myös tuoreita jääkiekon maailmanmestareita.

Kaikkien Kesäfestari nimettiin vuonna 2019 vuoden vammaisystävällisimmäksi tapahtumaksi. Tapahtuman esteettömyyteen on panostettu – tapahtuma-alueella on induktiosilmukka-alue, aidattu alue pyörätuolia käyttäville sekä heidän avustajilleen ja tapahtuman ruokakojut sekä esittely- ja toimintapisteet on sijoitettu kivituhkalla päällystetyn kulkureitin varrelle Kuusisaareen. Tapahtumassa on myös useita yleisavustajia, jotka avustavat tapahtumaan osallistujia tarvittaessa.

Ohjelma keskiviikkona 8.6.2022 klo (15.30) 16–20:30:

15.30 Tapahtuma aukeaa

16.00 Tervetulosanat, Nuorten Ystävät ry

16.10 Liikkuva Laulureppu

17.00 Estottomat: 50-vuotisjuhlakonsertti

17.30 Oulun Kärpät ja mestareiden palkitsemistilaisuus

18.30 Sana

19.30 Maustetytöt

20.30 Tapahtuma päättyy

Kuusisaareen suositellaan saapumaan jalan tai julkisilla kulkuvälineillä.

Kaikkien Kesäfestarin järjestävät yhteistyössä Oulun nuorisopalvelut, Caritas-säätiö, Caritas Palvelut Oy, Oulun Kehitysvammaisten Tuki ry, Nuorten Ystävät ry ja Ammattiopisto Luovi. Yhteistyössä järjestäjien kanssa toimivat ODL ja Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri. Tapahtuman päätukijat ovat Lähitapiola Pohjoinen, Oulun OP ja Oulun seurakunnat.

Tapahtuman verkkosivut